Gaur egun, Axular Lizeoak gure ikasleentzat aukeraz beteriko etorkizuna eraikitzearekin amesten jarraitzen du, eta batez ere protagonismoa ematearekin, beren etorkizunaren jabe izan daitezen.
Axular Lizeoa osatzen dugunon egungo ametsa ez da ezerezetik sortua, ezta guztia eraikitzeke zegoen hezkuntza-proiektu bati ekin zioten emakume ekintzaileek lortu nahi zutenaren oso bestelakoa ere.
Pertsona haiek munduari begiratzen zioten, eta ez ziren konformatzen ikusten zutenarekin, baizik eta zerbait desberdina bistaratu nahi zuten beren seme-alabentzat. Gizabanako bakoitzak hobetu zitekeen eta ahalegin kolektiboa eta lankidetzakoa eskatzen zuen errealitate bat eraldatzeko zuen ahalmena behatuz eta bultzatuz.
Amets hori bidezidor ezezagun, zalantzati eta zailta-sunez betetik ibiliz hasi zen, baina ametsek horietako bakoitza konpontzeko aukera ematen zuen. Seguru asko norantz zihoazen jakin gabe, urrats irmoz ibiltzen ziren, beren burua egokituz eta beharrei erantzunez, hurrengo belaunaldientzat etorkizun hobea eraikitzeko helburu bakarrarekin.
Prozesu horretan, ikastola AxularKide bakoitzarentzat erreferente izatea amesten dugu, bere barne hazkunde eta garapenaren parte garrantzitsua izanik. Bizitzaren beste etapa batzuei segurtasun pertsonalarekin eta ingurukoekiko konpromisoarekin aurre egin ahal izateko moduko hazkundea, inguruan baloratuak eta aitortuak izan daitezen. Gizaki trebatu eta prestatu batek eskolan eta familian garatu behar dituen balio, konpetentzia, gaitasun eta ezaugarrietatik abiatuta.
Irakasleek beren bokazioa elikatzeko uneak eta moduak bilatzen dituzten ikastola batekin amesten dugu. Beren barne mundua lantzen duten eta giza konpromisoa eta begirada bultzatuz ikasleentzat inspiratzaile diren profesionalek osatutako ikastola.
Izan garenagatik harro sentiaraziko gaituen kide sentimendua sortuko duen ikastola, aniztasuna eta desberdina errespetatuko duena. Bere helburuen artean lankidetza edo lankidetza bezalako kontzeptuak ezabatzea, gure jokabidean integratuta daude-lako.
Gure ametsen artean ekosistema harmoniko eta orekatu bat azaleratzen da, non pertsona ongietorria, onartua eta maitatua sentitzen den. Horretarako, espazio egokituak, malguak, irekiak eta ingurunean integratuak sortzen hasiak gara.
Harreman osasungarriek hazkunde kolektiboa, kon-promisoa, talentuaren garapena eta pertsonen arteko elkartasuna ahalbidetu eta bultzatuko dituzte.
Ikastola horrek pertsona bakoitzaren gaitasunak deskubritu eta indartuko ditu, eta haien bizitzetan garrantzitsua den zerbait dela gogoraraziko digu. Bizitzarako beharrezkoak diren tresna batzuk eman genizkien bezala gogora ditzatela, frustrazioa jasaten irakasten diegula zailtasunei gogo biziz eta aurrera eginez, eta duten potentzial guztia garatzeko bidea erakusten diegula. Bere sormena, pasioa eta bokazioa mugatu gabe. Bere ilusioak mugatu gabe, bere burua hobeto ezagutzen eta sentimenduak eta emozioak adierazten lagunduz, gizaki osoa eta arduratsua izatea ahalbidetuz.